Wczytuję dane...
FAQ
  • 1. CZY MUSZĘ POSIADAĆ KONTO W SKLEPIE ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?
    Nie, w celu złożenia zamówienia w Naszym sklepie nie trzeba się rejestrować  i można dokonać zakupu bez rejestracji jednak, aby być na bieżąco zachęcamy do zarejestrowania się w Naszym sklepie www.pieknaistota.pl klikając na samej górze po lewej stronie trzy poziome paski i przycisk "Zarejestruj mnie". Wersja na telefony ma ten sam przycisk na samej górze po prawej stronie.

2. JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE W WASZYM SKLEPIE?
Zamówienia w Naszym sklepie można składać przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Zamówienia są realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00- 17:00.

3. JAK DŁUGO TRZEBA CZEKAĆ NA ZAMÓWIONY TOWAR?
Zamówienia wysłane są od 1-3 dni roboczych od otrzymania przez Nas płatności. Czas dostarczenia przesyłki do Paczkomatu InPost lub przez kuriera GLS bądź DPD to 24h 

4. CZY MOGĘ ODEBRAĆ ZAMÓWIENIE OSOBIŚCIE?
Nasz sklep nie prowadzi odbiorów osobistych.

5. CZY JEST MOŻLIWOŚĆ OTRZYMANIA FAKTURY VAT ZA ZAKUPIONE PRZEDMIOTY?
Tak, wystawiamy faktury VAT.

6. DO KIEDY MOGĘ DOKONAĆ WPŁATY?
Na wpłatę za zamówienie czekamy do 7 dni roboczych od daty zakupu.

7. W JAKI SPOSÓB MOŻNA DOKONAĆ PŁATNOŚCI ZA ZAKUPIONY PRZEDMIOT?
Płatności można dokonać poprzez szybkie płatności PayU lub przelewem tradycyjnym 

8. CZY JEST MOŻLIWOŚĆ ZWROTU lub WYMIANY zakupionych produktów?
Tak, jest możliwość wymiany/zwrotu.

9. CZY WYSYŁACIE ZA GRANICĘ?
Nie realizujemy zamówień poza granice kraju.

10. CZY MOJE DANE OSOBOWE SĄ CHRONIONE?
Tak, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.

11. CO JEŚLI PRZESYŁKA ZOSTANIE USZKODZONA PODCZAS TRANSPORTU?
Jeśli dostarczona przesyłka budzi Twoje wątpliwości, a opakowanie sugeruje uszkodzenie towaru, nie przyjmuj takiej przesyłki, odmów jej odbioru i spisz protokół z kurierem. Naturalnie niezwłocznie poinformuj Nas o zaistnieniu takiej sytuacji.